Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggere foren dere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-11, 20:32   #461
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg har kjøpt adventslys i dag. Har aldri hatt det før, men nå er snuppa så stor at det sikkert blir stas å tenne lys hver søndag.
Jeg blir forresten så rørt av den sangen om å tenne lys for fred og glede. Åh, gleder meg til alt med jul!

Gammel 24-10-11, 20:43   #462
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Forleden kjøpte vi en boks pepperkaker. Den er nesten tom. Tror vi venter en stund med å kjøpe flere, litt i tidligste laget, men barna hadde så lyst.

Gammel 24-10-11, 20:45   #463
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Forleden kjøpte vi en boks pepperkaker. Den er nesten tom. Tror vi venter en stund med å kjøpe flere, litt i tidligste laget, men barna hadde så lyst.

Det har vi også kjøpt, og jeg kan nok ikke skylde på barn.

Gammel 24-10-11, 20:52   #464
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Fikk klistrelappene fra moo.com i dag. De var kjempefine. Både i størrelse, trykk og papiroverflate. Veldig fornøyd.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 21:13   #465
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Fikk klistrelappene fra moo.com i dag. De var kjempefine. Både i størrelse, trykk og papiroverflate. Veldig fornøyd.

Hvilke var det?

Gammel 24-10-11, 21:16   #466
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Ellers trenger jeg tips til gave til foreldre og besteforeldre som har alt!

Fotokalendere av barna? Det gjør vi. På den måten så får besteforeldre (barnas) og oldemor (barnas) en fotobok av årets bilder av barna. De kan sammenligne kalenderne fra år til år. Det må sies at vi ikke bor i nærheten av verken min eller mannens familie. Uansett så er våre foreldre glad for kalenderne.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 21:23   #467
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Hvilke var det?

De som er linket til lenger oppe i tråden her.

http://uk.moo.com/products/rectangular-labels.html

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 21:24   #468
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Åh, tusen takk!

Gammel 24-10-11, 21:32   #469
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Me har prøvesmaka Dots med pepperkakesmak, og kan konstantera at dei var veldig gode.
No set eg og vurderer om eg skal kjøpe "Juleminner" i år. Har ikkje sett så mykje i den, men idéen er bra.

Gammel 24-10-11, 21:46   #470
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg likte det fra Foreldre og Barn. Det fra Norsk Ukeblad var for mye overfladisk oppgulp wannabe og kopiert fra utenlandske nettsider. Det fra KK har jeg ikke lest enda.

Foreldre og Barn også? Det må undersøkes.

Gammel 24-10-11, 21:55   #471
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg sparer forøvrig disse juleinspirasjonsbladene fra år til år - da får jeg flere og lese for hver jul. De går jo aldri av moten og jeg lar meg inspirere av nye ting hvert år.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 22:03   #472
veobra
på slep

veobra sin avatar

veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sparer forøvrig disse juleinspirasjonsbladene fra år til år - da får jeg flere og lese for hver jul. De går jo aldri av moten og jeg lar meg inspirere av nye ting hvert år.

Det gjør jeg også. Det første fant jeg frem i september.

Gammel 24-10-11, 22:05   #473
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Det gjør jeg også. Det første fant jeg frem i september.

Godt å høre at det er noen som er "verre" enn meg.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 22:10   #474
veobra
på slep

veobra sin avatar

Standard

Godt å høre at det er noen som er "verre" enn meg.

Gammel 25-10-11, 12:18   #475
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

I går bestilte jeg og femåringen nye pepperkakeformer til samlinga. Årlig tradisjon.

Gammel 25-10-11, 13:19   #476
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

I går bestilte jeg og femåringen nye pepperkakeformer til samlinga. Årlig tradisjon.

Hvor da?

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 13:30   #477
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Vi bestilte fra formina.se. Finnes sikkert billigere og mer på ebay og alskens, men jeg har ikke sjekka ut det.

Gammel 25-10-11, 13:38   #478
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

...

Sist redigert av Sonja Sockersöt : 26-02-18 kl 15:50.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 13:39   #479
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Standard

I går var jeg innom på BodyShop og kjøpte noen julegaver til venninner. Kan tipse om at de har 3-for-2-salg der hvis flere vil handle julegaver der.

Gammel 25-10-11, 16:20   #480
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Vi bestilte fra formina.se. Finnes sikkert billigere og mer på ebay og alskens, men jeg har ikke sjekka ut det.

Takk for supert tips om side; virkelig mange artige og fine. Skal spare linken til neste år når når de er store nok til å være skikkelig med.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.