Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jeg synes ikke likestillinga har gått for langt MEN

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-11, 13:43   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg synes ikke likestillinga har gått for langt MEN

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Godt nok er også en fin bil. Det helde stort sett for dei aller fleste av oss. Og så må en ta valg. No pusse eg opp hus, så da blir det lite trening. Etter jul blir det videreutdanning, da blir det mindre oppussing. Eg klare ikkje alt på en gong.

Og da handler jo alt om prioritering mener jeg. Man kan jo godt føle at man har dårlig tid og har det travelt. Men i grunn handler det om valg og prioriteringer man tar for seg selv, og i/for familien.

Hadde feks trening likevel vært en ting som du MÅ ha i livet ditt, samma hva, så hadde du jo også fått tid til det, OM det var noe du absolutt ville prioritere. Men det ville jo gått på bekostning av noe annet. Det handler kanskje mye om å innse hva som er viktig for en selv, og ikke tenke så veldig på hva alle andre synes er viktig.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:11.