Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva syns dere om forumløgnere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-07, 21:35   #11
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva syns dere om forumløgnere?

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Men jeg vet veldig godt hvordan det føles å ikke bli trodd sånn som da jeg aborterte da jeg var 20 uker på vei, og fortalte på snart gravid at jeg hadde mistet igjen og at fosteret hadde vært dødt i 4 uker. det kom noen svar med at jeg måtte juge fordi hvis fosteret hadde dødt i uke 16 så hadde de sett det på den ordinære ultralyd, sannheten var at jeg ikke hadde time til den ordinære ultralyden før i uke 21. fortalte det men det var ikke noe til hjelp. var noen svar som var ubehagelige, at jeg var syk og at de ønsket meg god bedring for det kunne jeg virkelig trenge,

Jeg har også opplevd å bli mistenkt for å dikte opp historier. Det at tvillingene mine var monoamniotiske i tillegg til at den ene av dem hadde en sjelden hjertefeil var visst for drøyt for noen. Det er muligens derfor jeg syns det er greit at de som skriver bull faktisk avsløres som de løgnerne de er.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:31.