Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Større lepper og sånt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-11, 15:42   #31
villbring
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: der min pute ligger
villbring er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Større lepper og sånt

jeg ved 2 annledninger gått en dag fyldige og svulmende lepper. de så ut som de ville ha gort om de var blit fylt, Det var en liten bivirkning av permanent makeup, (tatoverte lepper... der fargen bleknes over en del år og blir borte) Jeg har en liten munn uten spesielt kjøttfulle lepper.

personer med naturlig fylde kler det og vi som ikke har det kan lett se nokså undelige ut når vi legger inn en pølse under huden mitt i ansiktet.. Mange stygge resultater å se.

Jeg er veldig fornøyd med permanent makeup. Jeg har ikke bare laget en strek rundt leppen som en markering, men fylt hele munnen med en passende avdempet varge. Det er 7 år siden jeg gjorde det sist. mener det kostet omtrent 5000 dengang da her i Oslo Nå har je betalt 2300 og gjort det i Polen .
Klinikken jeg bruker er den samme kjeden som er her i hjemme. Med fly tur retur for 700 kr, en natt på hotell 300 kroner så er det fremdeles billigere enn i norge og en fin liten ferie.

villbring er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:04.