Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilket ansvar har barnehagen for våre barns klær?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-11, 10:50   #10
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket ansvar har barnehagen for våre barns klær?

Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.

I min barnehage er det 85 barn som deler fin- og grovgarderobe. Det er et mareritt å orientere seg i dette når klær og sko ikke er merket.

85 barn i ein garderobe?? Dersom dette er normalen, er det ikkje rart ting forsvinner.

Eg merker alt, og har til gode å mista meir enn nokre sokkar og vottar (om ein ser vekk frå jakka eg nemde). Men barnehagen me brukte er streng på at det skal vera orden i garderoben, både med tanke på klær, vasking og det at den vert nytta som leikeområde. Borna heilt ned på småbarnsavdeling har ansvar for å halda orden i si hylla, men får sjølvsagt hjelp til dette av dei vaksne. Men det er likt for alle, store og små, alle skal rydda etter seg.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:29.