Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er det noen nettbutikk som fører Pierre Robert?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-11, 15:41   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen nettbutikk som fører Pierre Robert?

Noen som vet?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 16:11   #2
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen nettbutikk som fører Pierre Robert?

Jeg klarer ikke finne noe. Jeg har vært i flere matbutikker og lett etter spesielle produkter, men jeg syns det er så dårlig utvalg??

Gammel 21-10-11, 17:03   #3
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har tenkt tanken mange ganger, hvorfor er ikke selgerene innom butikkene og fyller på ?
Jammen hadde PR solgt bra da, men det ser nesten ut som de kun setter ut sjokkere med ullplagg uten å etterfylle. Pleier å bli ganske så utplukket med engang.

Over til spørsmålet, så er jeg ganske sikker på at det kun er matbutikkene som fører PR ull.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 21:34   #4
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er ofte veldig dårlig utvalg, derfor hadde det vært greit å kunne kjøpe det på nett når man vet sin størrelse.

Gammel 21-10-11, 21:37   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.underverker.no/ds_advance..._description=1
Her er det noe, hvis det er til deg du tenker på.

Gammel 21-10-11, 21:38   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

http://www.underverker.no/ds_advance..._description=1
Her er det noe, hvis det er til deg du tenker på.

Jeg tar det tilbake. Det var jo ikke ull.

Gammel 21-10-11, 22:03   #7
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er ein konkurranse på Pierre Roberts sine sider der ein kan vinna ullklær til barn i alle fall. Ikkje at eg pleier å ha særleg flaks på slikt, men eg må jo delta.

Gammel 22-10-11, 08:52   #8
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Takk Kirsebær, da har jeg tømt den butikken på truser i M i hvert fall. Jeg har også sendt mail til Pierre Robert og spurt hvor jeg kan kjøpe ull på nett.

Gammel 22-10-11, 08:55   #9
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

De har enormt utvalg på Mega denne uken, jeg tror det er en kampanje eller noe slikt nå. De hadde i hvertfall alle farger og størrelser på ull til barn og voksne når jeg var der i går.

Gammel 22-10-11, 09:08   #10
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Takk Martis!

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:57.