Sv: Trille som blir knøttliten sammenslått
Opprinnelig lagt inn av Katta, her.
Er det nå jeg spør høyt og med skingrestemme hva du tror jeg skal gjøre? Men jeg skjønner at hunder er en kompliserende faktor altså. Mitt dyr tar tross alt bare en liten håndveske.
Og så tror jeg du kommer til å revurdere tvillingvogn på et eller annet plan. Jeg skjønner egentlig ikke at du kan greie deg uten. Du kan nok fint greie deg med en p&t eller tilsvarende, men ikkeno? Det blir tøft tror jeg.

Problemet med mine dyr er at det er to av dem, og selv om jeg innbiller meg at de er ganske små så bruker de fader meg 2/3 av bagasjerommet, enten jeg vil eller ei. Goggen syns forsåvidt det er stas å sitte i en babybilstol også han altså, men ingen av oss andre syns det er en god ide.
Ja, jeg kommer helt sikkert til å revurdere tvillingvogn. Men jeg har egentlig bestemt meg for at jeg skal fortrenge det en stund. Og hvis jeg fortrenger det lenge nok, og så sender S ut for å lufte lillesøster og hente E i bhg samtidig tipper jeg han kommer hjem med bestilling på søskenvogn helt av seg selv. Og pussig nok er det enklere å prioritere utgiften når han insisterer.
|