|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Skrytetråden for interiørhjørnetJeg har endelig fått hengt opp sekkeknagger under hattehyllen i barnevennlig høyde, så nå slipper jeg å vasse i sekker.
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet
|
|
|
#4 |
|
nju nja njo
|
Så smart, det må jeg også gjøre! Her bruker mannen også sekk, pluss at vi har diverse PC-vesker så vasse er i grunnen et veldig dekkende ord.
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Ja, det ble knallbra. Har lenge tenkt på det og knaggene ble kjøpt inn for flere måneder siden, men jeg har aldri fått surra meg til det. I går tok jeg en sjau og med mannens nye drill gikk det superraskt.
|
|
|
#6 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skrytetråden for interiørhjørnetJeg kjøpte ny lampe. Og da ble det virkelig tydelig hvor fæl pianokrakken var. Egentlig hadde jeg tenkt at den var umulig å redde, men så fikk jeg en idé, og dro på Ikea.
90 - 96 - 00 Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in. Sist redigert av allium : 12-10-11 kl 11:44. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skrytetråden for interiørhjørnetPrilla: Skikkelig fint, jeg likte gangen deres veldig! Sist redigert av Fjols : 12-10-11 kl 11:59. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|