Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Billig eller dyr mikrobølgeovn?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-11, 22:50   #1
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billig eller dyr mikrobølgeovn?

Vi har med steke- og grillfunksjon. Det er gull. Jeg bruker det mye mer enn jeg hadde trodd.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 22:52   #2
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Vi har med steke- og grillfunksjon. Det er gull. Jeg bruker det mye mer enn jeg hadde trodd.

Vår er fra Kenwood, og kostet 1000.-

Gammel 08-10-11, 23:49   #3
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Vi har en 31-liters sak med ørtogførti funksjoner, og den er MYE brukt. Ferdigpizzaer og ostesmørbrød blir mye bedre og mer crispy i mikroen enn i stekeovnen.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 14:31   #4
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for alle svar

Tenker vi går for en billig en. Skulle gjerne hatt en slik som det er bilde av i siste innlegg, men siden den må ha plass inni sjalusiskapet utgår den dessverre.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 22:29   #5
lavendeldrøm
Fullverdig medlem

Medlem siden: May 2011
lavendeldrøm har et hav av muligheter foran seg
Standard

Om du ikke har kjøpt enda, så ville jeg i alle fall ha lagt vekt på at den har en god tinefunksjon. Jeg hadde en billig-billig en og syntes tinefunksjonen rett og slett var noe dritt. Det ble jo bare kokt og ujevnt. Men da jeg møtte samboer hadde han en annen og ikke så billig (men vet ikke om den var dyr likevel) og den tiner faktisk! Og det tar en brøkdel av tiden og blir ikke kokt. Så den er akkurat hva jeg trenger i en mikro Den ser veldig lik ut som denne, bare noen år eldre...

lavendeldrøm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:12.