|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Finnes trassalderen?
Men hvordan vet man hvilke kamper man skal velge? Ofte har jeg litt trøbbel med det. Jeg føler jeg liksom må oppdra mitt barn litt ekstra fordi jeg er alene. Og da føler jeg det er kjempe ekstra viktig at jeg har et veloppdragent barn.. Jada.. jeg hører selv hvor dumt det høres ut. Men men.. det sier seg selv at det blir mye trass fordi jeg velger for mange kamper..
|
|
|
#2 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så fint at du sier at du føler at det blir mye trass fordi du velger mange kamper! Det forteller meg at du vet at du "ber" om kamper...
|
|
|
#3 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Jeg er også veldig streng på høfflighet og omsorg mot andre og slike faste rutiner. Og det er hun vant til og det går som oftest bra og det går av seg selv for henne ofte. det er jo bra.
|
|
|
#4 |
|
godt brukt
|
Sv: Finnes trassalderen?Jeg synes Trine Grung sa det alt for bastant, men klart at det er noe i det hun sier (med tanke på påkleding på kjøpesentre, osv). Men å si at det ikke er noe som heter trass vet jeg ikke om jeg er helt enig i. Da må man vel først se på definisjonen av trass. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|