Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-11, 23:18   #1
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg har kjøpt meg burgunderrøde Dr Martens, med livstidsgaranti! Jeg kan visstnok be om nye når disse blir utslitt. Det er sikkert en god investering, for mitt forrige par ble hullete etter 4-5 års daglig bruk... Og jeg har fått meg Levis-bukser som passer i alle bauger og kanter.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 04-10-11, 22:17   #2
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har kjøpt meg burgunderrøde Dr Martens, med livstidsgaranti! Jeg kan visstnok be om nye når disse blir utslitt. Det er sikkert en god investering, for mitt forrige par ble hullete etter 4-5 års daglig bruk... Og jeg har fått meg Levis-bukser som passer i alle bauger og kanter.

Det må jeg si høres ut som en god deal. Kan jeg spørre hvem som tilbyr dette? Hvilken butikk?

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 05-10-11, 03:36   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Det må jeg si høres ut som en god deal. Kan jeg spørre hvem som tilbyr dette? Hvilken butikk?

Æh, jeg er i New York! Dermed kostet det ikke engang det det vanligvis koster for et regulært par i Norge. Men det kan jo hende de finnes i butikker som Grensens etc. Greia var at den fargen de hadde, ikke fantes i de modellene de hadde som ikke hadde livstidsgaranti. De har omtrent farge som en klassisk Chesterfield-sofa! Fantes i svart og brun også.

Kanina er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49.