Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Stormberg, grei kvalitet?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-11, 23:27   #1
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stormberg, grei kvalitet?

Stormberg vinterdress kom ganske langt ned på en test av barnedresser, så jeg. Veldig kjekt, siden det er det vi har kjøpt.

Er fornøyd med regntøyet vi har derfra. Dressene har vi ikke prøvd enda. Jakker er jeg litt usikker på om vi har, jeg har en tendens til å blande sammen Stormberg og Skogstad.

Gammel 29-09-11, 00:06   #2
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Stormberg vinterdress kom ganske langt ned på en test av barnedresser, så jeg. Veldig kjekt, siden det er det vi har kjøpt.

Er fornøyd med regntøyet vi har derfra. Dressene har vi ikke prøvd enda. Jakker er jeg litt usikker på om vi har, jeg har en tendens til å blande sammen Stormberg og Skogstad.

Det gjør jeg også. Men Stormberg er de snille, ikke sant. Pant på klær og en veldig inkluderende arbeidsplass?

Gammel 29-09-11, 09:42   #3
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jakker er jeg litt usikker på om vi har, jeg har en tendens til å blande sammen Stormberg og Skogstad.

Eg skulle til å kasta meg inn i hyllesten av Stormberg, heilt til eg kom på at det er Skogstad me bruker.

Men pant på klær? Betyr det at ein kan levera inn utslitte klær? Korleis fungerer det om eg handler på nettbutikk, kan eg senda inn? Det er ingen butikkar rundt her som selger Stormberg, men eg vurderer å handla på nettbutikken.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:02.