Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinter for første gang

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-11, 14:35   #1
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vinter for første gang

Sikkert vanligst med bomullstruser, men varmest med ulltruse! Det har blitt bra utvalg etter hvert i barneutstyrsbutikkene (janus, joha, nøstebarn m.fl.). Vi bruker ulltruse til turdager i barnehagen, der barna er ute hele dagen vinterstid. Ellers bomull.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 14:44   #2
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Sikkert vanligst med bomullstruser, men varmest med ulltruse! Det har blitt bra utvalg etter hvert i barneutstyrsbutikkene (janus, joha, nøstebarn m.fl.). Vi bruker ulltruse til turdager i barnehagen, der barna er ute hele dagen vinterstid. Ellers bomull.

lese hele tråden før man stiller spørsmål, ja..... Tror jeg skal kjøpe noen slike til 4-åringen min i år.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 15:08   #3
Jmleira
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2011
Jmleira har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ojojoj...her suser det inn med gode råd som jeg setter veldig stor pris på.
Er bare en kjapp tur innom for å si takk så langt. Skal lese gjennom ikveld og har jeg noen spørsmål så fyrer jeg løst.

Takk takk nok en gang.

Jmleira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 15:21   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Janus har ulltruser/boxere. Så er lett å få tak i på obs.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.