|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: VoldtektJeg anser ikke "orker ikke si nei fordi jeg er for full"-samleie som en voldtekt.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Voldtekt
Men jenta kan jo allikevel ha følt seg voldtatt med påfølgende traumer. Skal ikke hennes følelser tas alvorlig i disse tilfellene? Det syns jeg de skal.
|
|
|
#4 |
|
Men om han er full selv, så ser han det kanskje ikke?
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Nei, det syns jeg ikke. Den jenten som evt. føler det slik bør ta seg en tur til psykolog eller noe for å lære seg å ta bedre vare på seg selv. Det er hvertfall ikke samfunnets ansvar.
|
|
|
#7 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noen burde i hvert fall helt klart ikke drikke så mye. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kidding, right?
|
Og det er vel heller det vi burde lære våre jenter (og gutter for den saks skyld.) At det er OK å ha det gøy, og OK kanskje til og med å drikke litt (for) mye, men at det å miste kontrollen ALDRI er et pluss. Og at dersom barna våre havner i en situasjon der de føler de kan miste kontrollen, så bør de ha innprogrammert å skaffe seg hjelp. Alt fra å si fra til en venninne "Oj, nå er jeg visst litt for full tror jeg" og være fortrolig med at det samtidig bør bety "Game over" hva partykvelden angår. Og at det å drikke (mye) faktisk er en fare i seg selv, og at man alltid bør ha sparringpartnere, sikkerhetsnett, backup - whatever, bare man ikke havner slik alene og dermed enda mer sårbar.
Sist redigert av Miss Norway : 16-03-07 kl 21:01. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Det mener strengt tatt jeg også, men det får meg til å tenke (ikke helt seriøst) på om et forbud mot fyllesex hadde vært på sin plass.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|