Sv: Forbanna debattanter
Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.
Det gjør det helt garantert. Jeg vet av et ledende medlem av et helt annet parti som har blitt tiltalt for voldtekt. Dette ble ikke nevnt i media i det hele tatt. Det finnes sikkert eksempler i de aller fleste partier, men de har ikke TV2 etter seg med skjult kamera.
Opprinnelig lagt inn av Interference, her.
Etter å ha vært politisk aktiv i mange år så vet jeg og om mange tilfeller av mye rart i alle pariter, ingen skiller seg ut i så måte. Alle har svin på skogen i lassevis, det er bare ikke alle som får alt klistret utover forsiden av landets aviser.
Dette er tullprat. At det finnes snusk i alle partier er åpenbart, men ikke kom og fortell meg at det finnes i like alvorlig grad og i like stor mengde som i Frp. Merkelig (eller egentlig ikke...) at ingen av dere kommer med eksempler, og jeg tror ingenting på at media ville oversett en lignende sak i et annet parti.
Nå har jeg forresten funnet ut hvorfor dette skjedde. Et tidligere Frp- medlem sier dette til Dagbladet.no:
- Det har alltid vært en del av Frp-kulturen at det finnes viktige lover og dumme lover. Det følger naturlig at de dumme lovene er det ikke så farlig å bryte. Dette er en del av FrP-opprøret mot ulike typer av moralisme, sier Snoen, som mener at sexkjøploven er en slik «dum» lov i Frp.
Godt å få en forklaring, i alle fall. 
|