Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Har ungene dine cherrox?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Har dine unger cherrox?
Ja, det er obligatorisk 73 45,34%
Ja, men brukes bare litt 30 18,63%
Nei 51 31,68%
Obligatorisk tullesvar 7 4,35%
Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-11, 16:44   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ungene dine cherrox?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Men hva tenker du på som "usunt"? At de kan få fotsopp? Eller at fotstillingen ikke blir bra nok fordi de er stive?

Jeg er enig i at det sikkert ikke er optimalt for føttene, men dersom man ikke har noe bra alternativ (f.eks. fordi man har slapseføre hele vinteren, og ikke stoler på goretex, eller fordi det er det eneste man får barnet til å gå med), så tror jeg ikke det er direkte skadelig heller. Heller det enn stadig syke barn pga våte føtter, kanskje.

Litt av alt, kanskje? Jeg tenker mest på manglende støtte, egentlig.

Selvsagt må man bruke det om man ikke finner andre alternativer som funker, jeg syns ikke det er noe alternativ å gå barbeint, liksom. Jeg syns i grunn ikke min "ikke særlig sunn" er en veldig anderledes uttalelse enn din "ikke optimal".

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 16:53   #2
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. De har dem ikke som eneste vintersko. De har cherrox til de dagene når det regner på snø og alt er vått og fryktelig og da fungerer de veldig godt. De dagene er det, som sagt, uansett ikke så veldig morsomt å være ute, men komme seg til og fra skolen og få litt luft i friminuttet må man uansett.

Ellers har de vanlige vinterstøvler av en eller annen gore-tex type. Det er selvsagt en helt annen sak at de stort sett har lyst til å gå med cherrox hele tiden. De tvinges til å velge noe annet når det er ordentlig kaldt og fint.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 17:15   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns i grunn ikke min "ikke særlig sunn" er en veldig anderledes uttalelse enn din "ikke optimal".

Hva er det med oss to og kverulering?! Også over cherrox? (Mao: du har helt rett!)

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 17:19   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er det med oss to og kverulering?! Også over cherrox? (Mao: du har helt rett!)

Og hva vet vel jeg, sønnen min har aldri hatt det. Så jeg uttaler meg selvfølgelig herlig fordomsfullt om noe jeg bare husker som kjipt fra min egen barndom.

Øl en dag? Eller - øl på meg og vin på deg? Jeg tror jeg skal kvitte meg med noen flere bøker snart.

Gammel 21-09-11, 17:20   #5
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Og hva vet vel jeg, sønnen min har aldri hatt det. Så jeg uttaler meg selvfølgelig herlig fordomsfullt om noe jeg bare husker som kjipt fra min egen barndom.

Øl en dag? Eller - øl på meg og vin på deg? Jeg tror jeg skal kvitte meg med noen flere bøker snart.

Gjerne det! Så kan jeg ta med meg noen cherrox og demonstrere for deg!

Gammel 21-09-11, 17:24   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Gjerne det! Så kan jeg ta med meg noen cherrox og demonstrere for deg!

Deal! Så lenge du ikke smitter meg med fotsopp så.

Gammel 21-09-11, 18:02   #7
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Deal! Så lenge du ikke smitter meg med fotsopp så.

Pyse!

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:08.