Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nytelsesekteskap

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-11, 19:24   #1
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytelsesekteskap

Vel, når muslimer slutter å kalle norske jenter for horer så kan jeg tenke at dette er en ikke-sak. Inntil det skjer så kaller jeg det for dobbeltmoral.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 19:36   #2
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytelsesekteskap

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Vel, når muslimer slutter å kalle norske jenter for horer så kan jeg tenke at dette er en ikke-sak. Inntil det skjer så kaller jeg det for dobbeltmoral.

Det var det svært så generaliserende vi var i dag da, Darth.

Dobbeltmoral er jo også en form for moral, og for de muslimene dette angår vil det jo ikke være dobbeltmoral, iom at de har fått en religiøs velsignelse av sitt forhold, som for dem vil være den o store forskjellen som gjør at de overhode ikke vil forstå at andre synes det er dobbeltmoralsk, vil jeg tro.

Jeg forstår fremdeles ikke at dette er en sak som fortjener å komme i nyhetene i det hele tatt.

På den andre siden var det vel en sak i nyheten i går om en sjømannsprest som hadde hatt bryllupssermoni med alt unntatt "jeg erklærer dere for rette ektefolk" eller hva de nå sier, for et par der han ikke var skilt. Så dette er kanskje i samme leia?

Jeg forstår ikke denne sammenlikningen som blir dratt til hallikvirksomhet, med mindre det er slik at disse "nytelsesekteakapene" er ufrivillige fra en av partenens side. Da er det selvfølgelig en SakTM. Men at to mennesker har sex og velger å få en religiøs velsignelse for at de har sex. Javel?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.