Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hund eller ikke?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-11, 21:27   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Uavhengig av rase, størrelse på hunden, pelslengde, så har jeg enda ikke vært hos hundeeiere der man ikke kan merke at det bor en hund. Det lukter, det er potespor på gulvet, det er hår, det er halvtygde hundeleker, osv, osv. Samme hvor nøye eierne er, så er man jo ikke i tvil om at det pågår et hundehold på stedet. Jeg tror ikke det er til å unngå. Spørsmålet blir om man synes fordelene veier opp for ulempene.

Hm. Du har et poeng, og det er ikke vitkig for oss å unngå lukt, men jeg vil ikke ha hårballer overalt heller. Jeg er ganske nøye det, og det er jo en ulempe, sikkert, men på den andre siden kan det jo være at det ikke blir så skittent hjemme da. Jeg vet ikke.

Jeg har vært hjemme hos hundeeiere der det ser grisete ut, og jeg har vært hjemme hos folk hvor jeg ikke merker at det bor hund, men jeg aner ikke hvordan det ville blitt hos oss. Jeg fikser ikke hår overalt, det gjør jeg ikke. Men trenger det bli det?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.