Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Snakker du med PC-en din?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-11, 08:52   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snakker du med PC-en din?

Det er ikke så ofte jeg snakker med PC-en. Men de gangene jeg gjør det, er det stort sett alltid en eller annen variant av "Jammen i helvete da!".

Gammel 16-09-11, 09:06   #2
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er ikke så ofte jeg snakker med PC-en. Men de gangene jeg gjør det, er det stort sett alltid en eller annen variant av "Jammen i helvete da!".

Trur det der er ganske utbreidd, ja. :generaliserar ut frå eigen erfaring:

Gammel 16-09-11, 11:49   #3
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjent utsagn, jeg hadde i tillegg, i tidligere tider, en uvane med å dra til skjermen hvis jeg ble FOR frustrert.
Det funker ikke lenger, flatskjermer tåler IKKE like mye som CRT-skjermer.

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready;

Joda, litt. Men mye mer til medtrafikanter. Som jo er omtrent like fruktbart.

Ja, der er jeg ganske aktiv!
Lite fruktbart, men man får jo blåst ut litt.
Nå skal det sies at jeg har kjørt etter folk for å forklare dem, rolig, om vikeplikt, speil, sporvalg og andre merkverdigheter de fleste av oss forholder seg til i trafikken.

Gammel 16-09-11, 12:02   #4
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Noe sånt ja. Kjefter for det meste, men printeren hender det jeg klapper litt på. Den som får mest kjeft er kopimaskinen!!

Sist redigert av Bomull : 16-09-11 kl 12:27.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 12:13   #5
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg snakker til alt mulig rart. Inkludert meg selv.
Det går mest i kjeft og kritikk. Det er kanskje ikke så bra?
Jeg har også for vane å småsynge det jeg sier, når jeg tenker meg om.

... jeg er Marshall.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:42.