|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Jeg lurte også på dette med tvilling-klær og spurte et vennepar om det. Jeg fikk da til svar at det var praktisk. Hvorfor vites fremdeles ikke.
|
|
|
#2 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?
Det kan være man har tvillinger som er veldig opptatt av at det ikke skal være forskjell også, har jeg sett. Om ikke de har på seg plaggene samtidig kan det være viktig at man kan hvis man vil, visstnok. (Min erfaring er fra nabotvillinger i oppveksten, som sjeldent kledde seg likt men som ikke taklet at den ene hadde klær den andre ikke hadde.)
|
|
|
#3 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Veldig praktisk, fordi da har man et påskudd for hvorfor man sier feil navn til dem, antagelig. "Joda, klart mamma ser forskjell på dere, men, eh, dere hadde så like gensere på!"
|
|
|
#6 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, det kan jeg godt fortelle litt om. Min mor, f.eks. kjøper av og til et plagg til hver av jentene. Da kan du banne på at den ene blir misfornøyd fordi hun syns det de(n) andre har fått er finere. Og så er surmulingen i gang. De to eldste kan av og til få velge, siden de gjerne bruker samme størrelse, og tanken er å gi begge muligheten til å få det de helst ønsker. Begge ønsker selvfølgelig det samme. Løsningen er enkel: Gi dem noe likt. Og da kan det jo hende at de av og til kler seg i det samme også. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
akkurat sånn er det her! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Synes du kjolen er fin, kjøp den. Om det er anledning til å vise dere i samme kjole, får du vurdere underveis. En 3 åring vil kanskje synes det er morsomt.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|