Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-11, 22:55   #11
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Ja, jeg tenker på sånt, og irriterer meg lettere lilla over folk som ikke gjør det!
Kjører jeg den bilen jeg ikke er så redd for, er det ofte sånne folk ikke kommer inn i egen bil på førersiden, for der har jeg parkert bare noen cm unna!
En annen ting som gjør meg forbanna er folk som tar handicap-parkeringer.
Utenfor butikken i vinter var det en bil, uten hc-skilt, som sto på hc-parkeringen.
Det var dritglatt, og jeg trengte plassen, så jeg parkerte inntil, så inntil at jeg måtte svinge litt ut for å få speilet mitt forbi speilet på den andre bilen.
På den andre siden sto den inntil snøfonna, så der var det ikke mulig å komme inn.
Da jeg kom ut sto det ei og venta på å komme inn i bilen sin, hun møtte ikke blikket mitt og prøvde ikke å si noe
Det kan jo hende hun parkerer et annet sted en annen gang...

Emneord
parkere, rygge

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.