|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Epikur
|
Sv: Er bokhyller på tur ut?
Vi har de på et eget rom. Kall det gjerne biblioteket.
|
|
|
#62 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er bokhyller på tur ut?Jeg tar ikke vare på papirbøker jeg har lest. Jeg har ca. 1 767 495 bøker jeg har lyst å lese før jeg dør. Livet er for kort, pay it forward.
|
|
|
#63 |
|
By the Sea
|
Ja, det var nytt for meg! Nyttig info.
|
|
|
#64 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Er bokhyller på tur ut?Bokhyllene er på vei ut ja. Skal pusse opp nå, og da blir 10 bokhyller til to smale reoler til bilder og stæsj. Noen av bøkene våre + barna får plass i hyller i kjellerstuen, men i stuen skal de IKKE være. Bøker er glorete og vanskelig å style. :fisefin: Og så brukes mest lesebrett i det daglige.
|
|
|
|
#65 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Er bokhyller på tur ut?Bøkene har forsvunnet ut av stua - rett og slett fordi bokhyller stjeler lys i den ganske trange stua vår. Bøkene står enn så lenge stablet i kasser på loftet, men jeg HAR vøyer og visjoner om å samle bøkene på datarommet/kontoret.
|
|
|
#66 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er bokhyller på tur ut?Hadde det vært opp til meg så hadde vi kastet ut bokhyllene fra stuen temmelig snart. Barnebøker må vi selvsagt ha, de funker dårlig på Kindle. Men mannen er veldig begeistret for bøker han kan bla i, cder (eller aller helst lper) etc. så det er nok lenge til vi lever digitalt.
|
|
|
#67 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Er bokhyller på tur ut?Pr i dag har jeg ingen planer om å kvitte meg med bokhyller snarere tvert i mot. Skulle gjerne hatt noen flere |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Borte
|
Sv: Er bokhyller på tur ut?LP'er er jo på vei tilbake igjen i musikkelskernes hyller. Mye nytt som gis ut på LP.
|
|
|
#69 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er bokhyller på tur ut?Lesebøker blir nok flyttet vekk, men veldig mange av bøkene mine er fagbøker innen kunst og kultur, og kan dermed ikke brukes på lesebrett. Så bokhylla består, og inneholder klenodier, tegneserier. kokebøker, kunst- kultur- og designbøker. Akkurat som vi fremdeles har endel hyllemetre med vinylplater. CD-platene har flyttet ut av jewelcasene og over i bokser, og er et evighesprosjekt å få digitalisert.
|
|
|
#71 |
|
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er bokhyller på tur ut?Har også planer om ett bokskap på soverommet.
|
|
|
#73 |
|
geskjeftig
|
Så de går fra å være middelklassemarkører til å bli overklassemarkører?
|
|
|
#75 |
|
Epikur
|
Sv: Er bokhyller på tur ut?@Luftslottet: Det er 5 kvadratmeter, jeg vet ikke hvor overklassete det er, men det høres jo fint ut!
|
|
|
#76 |
|
Borte
|
Sv: Er bokhyller på tur ut?Harriet da, du aner ikke hvor festlig jeg hadde det da jeg fant det lille kompendiet "Kommunikasjonens rolle i dataalderen" fra 1986 i en av de rotete hyllene mine.
|
|
|
#77 |
|
Leser
|
Jeg kvitter meg med mange bøker, men noen vil jeg ha, og det er fordi at når jeg ser de bøkene i bokhyllen så får jeg en god følelse inne i meg. Noen bøker trekker jeg på smilebåndet når jeg ser, og noen fyller meg med ren skadefryd. For meg er det ikke anderledes å ha bøker hjemme enn det er å ha andre rent dekorative gjenstander, som feks bilder på veggen. Hvis du synes at det å ha bøker er pretensiøst, så kan jeg ikke hjelpe for å lure på hva du synes om det å ha kunst på veggen.
|
|
|
#79 |
|
Leser
|
Sv: Er bokhyller på tur ut?Glemte å si: Faglitteratur i hyllene er for meg veldig fremmed. Det kan jeg ikke skjønne hvorfor man skal ha?
|
|
|
#80 |
|
Borte
|
Det kan jo hende at man bare er en rotekopp som slengte alle bøkene sine inn i en hylle en gang.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|