Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Sunne og "morsomme" matpakker?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-11, 09:29   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

Skulle kanskje hatt litt slikt.

Det viser seg at Knerten har blitt veldig glad i egg.
Jeg spiser egentlilg bare stekt egg, pisket og stekt på begge sider. Ja, og kalde, kokte egg på skiva av og til, mest glad i hviten og lager det ikke til for min del akkurat.
Min mann spiser også stekte egg, men er litt mer glad i kokte, kalde egg på skiva enn meg da.

Knerten har bare fått kokt egg av besteforeldrene, og de ser vi jo ikke mange ganger i året, vi tenker ikke på å koke egg rett og slett. Men gjorde det i helga, for vi ble jo nylig minnet på det da mine foreldre var her. Knerten elsker egg. Varmt, kokt egg, enten det er hardkokt eller litt bløtere, og kalde på skiva. Han liker egg. Så kokt egg i matboksen hadde nok vært en hit ja, det skal jeg tenke på.

og smågafler og sånn hadde vært kjekt. men jeg blir så overveldet når jeg ser på ebay, der er titusen ting, og jeg vet ikke hvor jeg skal velge å handle...

Uansett, dagens matboks inneholder "pastasalat" med tomat, agurk, paprika og pasta. Frokostkjøttboller, som altså er kalkunkjøttboller fra butikken. Og ei skive med prim, etter Knerten sitt eget ønske. Han spiste ei med makrell i tomat før han gikk, så han spiser neppe den som er i matboksen, men han mente han ville ha den. Så da fikk han den med.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:41.