Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er egentlig vitsen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-07, 22:59   #29
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er egentlig vitsen

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Men når grunnen til at man ikke liker en tråd er at man MÅ lese den? (og ikke kan velge den bort slik vi andre vanlige dødelige kan)

Grunnen til at man ikke liker en tråd er jo stort sett innholdet i den. Hvis man leser en tråd selv om man ikke liker den, kan det ha flere grunner, f.eks. at man er moderator og føler at man bør følge med på om den eventuelt utarter, men man kan jo også ønske å følge med på den og eventuelt uttale seg i den fordi man ikke liker det som skjer der selv uten å være moderator. Altså, det jeg mener, er at jeg tror ikke det er fordi Tinetoff er moderator at hun ikke liker disse trådene. (Det er i hvert fall ikke fordi jeg er moderator at jeg ikke liker dem. Men kanskje jeg er mer uttrykt engasjert i hva jeg tror er heldig/uheldig for forumet enn jeg ville vært hvis jeg ikke var moderator.)

Jeg synes det er forskjell på å ikke like tråder fordi man selv ikke er interessert i temaet, og å ikke like dem fordi man mener det er "galt", på en eller annen måte, å skrive dem - enten det er galt fordi det går ut over andre, eller fordi det er uheldig for miljøet på forumet, eller begge deler. Jeg ville aldri finne på å be folk la være å lage tråder om barnevogner eller fotball, bare fordi jeg selv ikke er interessert i disse temaene, men jeg kunne godt finne på å be folk la være å lage tråder om f.eks. ting som skjer på NM, for den typen tråder synes jeg det er et poeng å ikke ha altfor mange av her, og jeg synes det er uheldig for miljøet på FP å bruke energi på å slarve om NM. (Nå er ikke det med NM-relaterte tråder så relevant som det var i begynnelsen, men prinsippet er omtrent det samme.)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:57.