Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Lavmål av Dagbladet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-11, 10:53   #1
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lavmål av Dagbladet

Og med den overskriften under bildet, velger jeg å tro at dette er gjort med overlegg og at de mente å være morsom, sørge for mange klikk etc.. Jeg synes det er useriøst.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 10:54   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Og med den overskriften under bildet, velger jeg å tro at dette er gjort med overlegg og at de mente å være morsom, sørge for mange klikk etc.. Jeg synes det er useriøst.

Eh, de har samme overskrift på fullsizebildet i nettutgaven.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 10:58   #3
skyfri
.

skyfri sin avatar

skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Leste litt fort, jeg trodde utsnittet var fra nettutgaven..

Gammel 08-09-11, 10:58   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Hvis det er gjort med hensikt, er det useriøst. (Men like fullt morsomt, synes jeg.) Dagbladet er muligens ikke verdens mest seriøse avis, uansett. Men det er mulig jeg er ignorant, for jeg la ikke merke til at det var noe spesielt med bildet før HI påpekte det. Jeg hadde aldri reagert på det selv, for jeg hadde nok ikke lagt merke til det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 11:05   #5
skyfri
.

skyfri sin avatar

Standard

Jeg så med en gang "sammenheng" mellom tekst og bilde, og synes fortsatt det gir et useriøst inntrykk, autoutsnitt eller ei. Noen leser vel korrektur og sjekker hvordan sakene blir publisert?
Men altså, jeg er ikke fryktelig provosert eller noe. Jeg forventer bare mer av Dagbladet.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:07.