|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jammen har vi det godt her i landet ja3500kr er mye penger på en gang, men hvis man kjøper jakken for å ha den i en del år, så er det ikke så dyrt, synes jeg. For meg er godt utstyr halve moroa når det kommer til skikjøring. At plagget er vindtett, vanntett og puster er et must. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Jammen har vi det godt her i landet ja
Dette tror jeg du har helt rett i. Jeg har ei jente på snart 12, og vi begynner å merke presset på merkeklær nå. Den og den har det og det merket på klær. Og det verste er at vi er med på det selv, ønsker så gjerne at barna skal ha skikkelige funksjonelle plagg, og dermed kjøper vi dyrere merker som vi vet holder. Dette gjelder for vår del uteklær. Inneklær er vi svært lite "snobbete" med. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Jammen har vi det godt her i landet jaJeg har to gore-texjakker. Den ene er 15 år, den andre er 10 år gammel. Jeg har faktisk lyst på ny :file:
|
|
|
#44 |
|
I mål
|
Sv: Jammen har vi det godt her i landet jaJeg har nettopp kjøpt en slik jakke og jeg er ikke flau over det en gang. Riktignok på salg, og da koster den 2500. Jeg har hatt lyst på en skikkelig gore-tex jakke i årevis, og den andre vinterjakka jeg bruker er 7 år gammel. Jeg har knapt nok kjøpt klær siden jeg ble gravid for 3 år siden, og jeg bruker ikke noe penger på sportsutstyr. Jeg driver ikke ekstremsport og kunne sikkert klart meg med en billigere, men vi er mye ute med S og jeg hadde lyst på en jeg følte meg ok i, blant annet ved at den har jentefasong. Min er forøvrig turkis og blå, dog uten det heftige mønsteret som vel er 71 grader nord opplegget, og jeg opplever den som relativt tidløs. 10 år - nei kanskje ikke, men sikkert som lekejakke med barna - 5 år - ja, det tror jeg helt sikkert. Sist redigert av apan : 15-03-07 kl 21:03. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Sv: Jammen har vi det godt her i landet jaBergansjakkene er jo laget for ekstreme forhold og har mange detaljer. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Jammen har vi det godt her i landet ja1.Jeg syns ikke Bergans er fine |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Jammen har vi det godt her i landet jaHelly Hansen kommer en en rutete allværsjakke nå. :reklame: |
|
|
|
|
|
#49 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Jeg fikk Monclerjakke, den ene henger i kjelleren fremdeles. Kjøpt i 1979/80 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hvor: Akershus
|
|
|
#51 |
|
Hvor: Akershus
Bilde?
|
|
|
#52 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jammen har vi det godt her i landet jaJeg hadde aldri betalt så mye for en allværsjakke.
|
|
|
#53 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Jammen har vi det godt her i landet jaHadde aldri kjøpt til full pris nei. Var i Bergen nettopp og der var det utrolig mange som hadde slik jakke. Kanskje fordi de kan bruke den 360 dager i året(regn,regn og regn) |
|
|
|
|
|
#54 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
|
|
|
#55 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Jammen har vi det godt her i landet ja.spetakkelrandi: jeg har ikke lest hele tråden, men de (bergans) er til 30 % på intersport (?) ssom ligger i det bygget nedom xhibition (?), håper du skjønner hvor jeg mener? Mener husfliden, en bank og en annen sportsbutikk er i samme bygg og.
|
|
|
#56 |
|
godt brukt
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Helt enig
|
|
|
#58 |
|
I farta!!
|
Sv: Jammen har vi det godt her i landet jaNei er det kun de 71 grader nord bergans jakkene det er snakk om er jeg enig, men bergans har MYE mer enn det da og mange klassiske jakker. Min forrige Norrøna jakke hadde jeg i 11 år og denne skal jeg nok hvertfall ha i 5-6 år men mest sannsynlig lenger. Og nei da synes jeg absolutt ikke det er dyrt. Men kommer jo selvsagt ann på bruken, vi er mye på fjellet (bor omtrent på fjellet) og går på ski og står på ski. Men er det kun til by bruk så blir det jo litt annerledes...!
|
|
|
#59 |
|
det er veldig mange som bruker de |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Shake it out!
|
Det tror jeg du har helt rett i. Jeg kjøpte selv en jakke til 3990, enda dyrere enn de jakkene det okkes over i tråden her, men da valgte jeg en jakke i rødt og med klassisk snitt. Så den tror jeg holder seg i mange år. Kikket på noen lekre i hvitt og turkis. De var et par tusen billigere, men hadde sikkert vært fullstendig UT allerede neste år. Og hvite jakker i fjellet, feks på blåbærttur.... Tror ikke det, nei!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|