Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff - Din arbeidstid

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-11, 11:40   #11
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - Din arbeidstid

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Klart det blir en helt annen utfordring når man er bare én forelder.

Jeg begrenser barnas aktiviteter i forhold til hva de kan velge. Det er ikke mulig å kjøre en halvtime til odde tider for ishockeytrening. Det var heller ikke mulig tidligere for mellomste å velge aktiviteter som fordret henting på tider da søsteren hadde lagt seg.

Men mye kan ordnes ved å samkjøre med venner. Yngste har nå trening på mandager, jeg kjører aldri. Til gjengjeld har jeg bilen full av speidere på onsdager. Tirsdag har yngste pianotime midt i middagstiden, vi får bare improvisere og ta en varm aftens.

Og en ting til: Hvis barna er hos den andre forelderen innimellom, må vedkommende også være klar for å følge opp aktiviteter hvis de faller på samværsdager.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:56.