Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sjokolade og ballonger til barna

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-11, 19:16   #23
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sjokolade og ballonger til barna

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Selvfølgelig har det noe med hvilket parti det er. Jeg er prinsipielt i mot at mine barn prakkes på valgkampmateriell, men jeg kan også love at reaksjonen hadde vært kraftigere mot en FrP eller KrF-utsendt. Grøss!

Selvsagt er det parti jeg har verre følelser for enn andre. Jeg hadde jenta jeg er fadder på med til byen forrige helg hvor hun fikk en Arbeiderparti-ballong pakket i hendene. Not my cup of tea at all, men når hun først hadde fått den så kunne jeg ikke akkurat røske ballongen fra henne. Hun trippet fornøyd rundt med den i 10 minutter før den ble overlevert til meg. Da gikk den rakt i søpla, gitt. På lik linje med hvordan jeg presenterer religion for Ungen, er jeg opptatt å fortelle han at det finnes flere sannheter. Jeg er prinsippielt mot å bruke barn som politiske reklameplakater med ballonger, klistremerker o.l. og det uansett parti. Men jeg er enig med det barnet det ble referert til lengre opp her: Det smaker da virkelig ikke FrP av vaflene deres. Og det kunne virkelig ikke falle meg inn å nekte Ungen vafler fra bua deres bare fordi det er FrP. Jeg skal ikke si hva akkurat det minner meg om! Og bare så det er sagt: Jeg misliker virkelig FrP som parti

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09.