Sv: Sjokolade og ballonger til barna
Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.
Selvfølgelig har det noe med hvilket parti det er. Jeg er prinsipielt i mot at mine barn prakkes på valgkampmateriell, men jeg kan også love at reaksjonen hadde vært kraftigere mot en FrP eller KrF-utsendt. Grøss!
Selvsagt er det parti jeg har verre følelser for enn andre. Jeg hadde jenta jeg er fadder på med til byen forrige helg hvor hun fikk en Arbeiderparti-ballong pakket i hendene. Not my cup of tea at all, men når hun først hadde fått den så kunne jeg ikke akkurat røske ballongen fra henne. Hun trippet fornøyd rundt med den i 10 minutter før den ble overlevert til meg. Da gikk den rakt i søpla, gitt. På lik linje med hvordan jeg presenterer religion for Ungen, er jeg opptatt å fortelle han at det finnes flere sannheter. Jeg er prinsippielt mot å bruke barn som politiske reklameplakater med ballonger, klistremerker o.l. og det uansett parti. Men jeg er enig med det barnet det ble referert til lengre opp her: Det smaker da virkelig ikke FrP av vaflene deres. Og det kunne virkelig ikke falle meg inn å nekte Ungen vafler fra bua deres bare fordi det er FrP. Jeg skal ikke si hva akkurat det minner meg om! Og bare så det er sagt: Jeg misliker virkelig FrP som parti