Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mobbing blant voksne

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-11, 11:40   #20
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mobbing blant voksne

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Eplet: Det der var vond lesning. Og det som nesten er eklest sånn i ettertid (bortsett fra at du ble plaget) er at det ikke var mulig for foreldrene dine å forstå hva som foregikk. Det gikk kaldt nedover ryggen min, hva om noen av de negative tilbakemeldingene man får på egne barn er en del av noe sånt? Jeg er så godt som sikker på at det ikke er det hos oss, men likevel.

Barn vil beskytte foreldrene sine. Du aner ikke hvor dyktige barn er til sånt, hvor langt de er villige til å gå for å skjule slikt for foreldrene sine. Det er en grunn til at mange barn har blitt mobbet, blitt begått overgrep mot, hatt det generelt jævlig og det står to helt normale, fine foreldre igjen og ikke aner hvordan det kan ha foregått rett under nesene deres.

Selvsagt skulle de ha oppdaget, de skulle ha forstått, de skulle ha visst. Men det er ikke så enkelt.

Jupp, såre tær. Når jeg forteller min historie så er det alltid foreldrene mine, to helt normale foreldre, som får aller mest pes, og det plager meg. Det er en håpløs arroganse i det. De aller fleste barn som blir utsatt for overgrep av ymse slag (og jeg anser mobbing av barn som et overgrep) er helt normale barn. Foreldrene deres er helt normale foreldre. Vedkommende som begår overgrepene er noen foreldrene stoler på.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.