Sv: Oppfølger til Subaru Legacy?
Når tiden kommer for å skifte ut Volvoen, blir det absolutt Subaru igjen. 
Det som fikk oss til å velge Prius var: nærmeste Toyotaforhandler er mye nærmere enn nærmeste Subaruforhandler; vi har litt dårlige erfaringer med service hos Subaru; det var ingen nybrukte automat Imprezaer med stor nok motor i vårt område, for ikke å snakke om soltak, parkeringssensorer o.l.; Priusen ble en god del billigere enn Subaru Impreza, og har langt flere stilige dippedutter; mannen har lenge siklet på elbil og fikk helt julelys i øynene da Priusen begyndte å kjøre lydløst. Vi ble fort enige om, at han skulle kjøre nyanskaffelsen. Den vei han skal kjøre til jobb er det asfaltert landevei / motorvei overalt og ingen veldig bratte bakker.
Faktisk så vi både på Rav4 og på Prius hos forhandleren, vi kom inn med beskjed om at Impreza var utgangspunktet. Jeg satte meg inn i Rav4 men likte den ikke så veldig. Liker ikke SUVer generelt. Vi fikk Urban Cruiser til låns mens nybilen gjøres klar, og en slik skal jeg i allefall aldri ha. Nå gjenstår det bare å se om mannen havner i elva igjen liksom han gjorde med en Volvo V70 for 4 år siden. Han klarte faktisk også å havne ut av svingen i Subaruen siste vinter. I hans tilfelle er det nesten et pluss med litt daf bil.