|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: "Barnet mitt har adhd, men er så vanskelig"
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så bra!! Jeg jobbet jo i Life i 5 år, og fikk FANTASTISKE tilbakemeldinger på både EyeQ og Efalex i forhold til dette med ADHD, og også lese- og skrivevansker. Ofte er dette symptomer på fettsyremangler, noe mange ikke er klar over, og det kan fort rettes opp med de riktige tilskuddene (i store nok doser). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Jeg har en venninne med en sønn som har autisme,ganske tung sådan
|
|
|
#4 |
|
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Barnet mitt har adhd, men er så vanskelig"Unnskyld min dårlige sammenligning. Men dere skjønte hva jeg mente, eller skal jeg uttrykke meg på en annen måte? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ser lyst på livet
|
Iset hvorfor kan det ikke sammenlignes? Fordi at i Sitrons tilfelle er det foreldrene som ikke kan ta seg av barna på det de fleste mener er en optimal måte, mens i ingrid-lille sitt tilfelle så er det en voksen som ikke kan ta vare ¨på seg selv? *venter oppriktig på en diskusjon omkring dette* |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dramaqueen
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Barnet mitt har adhd, men er så vanskelig"Kos dere i formiddag jenter, dette ser ut til å kunne ta av. Synd å måtte dra nå. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Da kan du lage din egen tråd om dette.
|
|
|
#10 |
|
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Barnet mitt har adhd, men er så vanskelig"Jeg er enig med HI til Sitron |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Absolute Beginner
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ustabil
|
Bare for å blande meg litt her jeg også - det er vel forskjell på hva som skjer HVER DAG, og hva som skjer "en torsdag". |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nymotens gammeldags
Samme grunnene? Jeg har "proppet" i meg drittmat i mange år, har vært svært overvektig og hatt det jævlig, men jeg har da ikke proppet i jentungen den samme maten. Litt vett har man da, tilogmed som feit. Her snakket vi om SYKE barn som har foreldre som forverrer situasjonen eller iallfall ikke gjør det noe bedre, jeg synes ikke det helt kan sammenlignes med overvektige som muligens sliter pga. psykiske årsaker. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ser lyst på livet
|
Men da sier du jo litt om hvorfor det ikke kan sammenlignes. Takk. Men en som er overvektig pga psyken og ikke jobber med psyken sin men har barn, hvordan er omsorgsevnen til denne personen? *og ja jeg spør fordi jeg sliter med litt det samme selv, så det er ikke for å dømme andre dersom noen skulle tolke dette annerledes enn det jeg hadde tenkt til* |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nymotens gammeldags
Hvordan omsorgsevnen er kommer vel an på hvor mye personen sliter. Jeg har gjort mitt beste disse 3,5 årene siden vesla ble født, men skal ærlig innrømme at jeg hadde slitt dersom jeg ikke hadde en mann. Han er en fantastisk pappa. Jeg er glad jeg har tatt tak i problemene nå mens vesla er så liten, for jeg er sikker på at hun hadde blitt påvirket på en eller annen måte dersom jeg hadde fortsatt i samme sporet (jeg hadde ikke blitt gammel heller). Jeg regner meg selv som en god mor totalt sett, jeg er kjærlig og har alltid overøst henne med all den kjærligheten jeg kan gi et menneske, men jeg blir en mye bedre mor nå i årene fremover siden jeg blir mer aktiv og friskere. Det er jeg sjeleglad for! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
De fleste vet hva som er rett og galt når det kommer til kosthold. Men når følelser avgjør hvordan man spiser, altså man "medisinerer" seg med mat. Da er det ikke snakk om å "bare ta seg sammen litt". |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |