|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Hvis mannen min ikke hadde hatt et så sterkt ønske om barn, så hadde vi ikke hatt barn. Det hadde sikkert vært fint det og. Bare oss to stadig på farten for å utforske nye steder av verden. Jeg var nesten 31 år når jeg fikk eldste, og jeg husker at jeg synes det var deilig å få noe annet å tenke på enn meg selv. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
rakkarpus
|
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...Jeg ville ikke byttet bort samboeren min, og ikke byttet bort det å ikke ha barn. Jeg føler det sånn at det er svært få menn der ute som passer like godt sammen med meg som han.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 02-09-11 kl 13:20. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...
Jeg er litt nysgjerrig, så jeg lurer på hvorfor du engasjerer deg i på et foreldreforum når du ikke har barn? Jeg spør ikke for å være ekkel, bare fordi jeg lurer. Fordi jeg vet med meg selv at dersom jeg ikke hadde planer om å få barn så hadde jeg ikke vært på et foreldreforum.
|
|
|
|
#5 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du fikk velge bort mann og/eller barn ...
Jeg kan selvfølgelig bare snakke for meg selv. Jeg har ikke, har aldri ønsket meg, og vet ikke om jeg noen gang kommer til å få lyst på barn.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|