Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Allergisk reaksjon på frisørshampo - får man byttet den inn

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-11, 22:08   #1
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Allergisk reksjon på frisørshampo - får man byttet den inn

Enig med Stinemor. Hvis ikke hadde jeg funnet meg ny frisør.

Gammel 30-08-11, 22:28   #2
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 22:31   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Når hun har mast og du har fortalt om ditt problem gjentatte ganger syns jeg du bør få bytte den inn. Gå tilbake mens du har utslett å vise til.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 22:34   #4
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Du bør jo få byttet den inn. (Og det minnet meg på da jeg gjorde samme tabben,kjøpte sjampo og balsam hos frisør og fikk samme typen reaksjon,men klagde aldri). Så gå og klag!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 22:42   #5
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Dette kjenner jeg igjen. Jeg bruker Kevin Murphy til vanlig som er snill mot huden da jeg har veldig ømfintlig hårbunn. Etter mye mas fra frisøren min valgte jeg og prøve et annet merke. Etter to dager var jeg som en oppkuttet tomat i hele hårbunn og ned i nakken. Det tok et par dager før jeg skjønte hvorfor, men da gikk jeg tilbake og hun fikk se mine fine sår så var det ikke noe problem, fikk min trogne venn Kevin med meg hjem og i løpet av et par dager var utslettene borte.

Håper du får byttet de, lykke til.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:22.