Sv: Hva er egentlig vitsen
Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.
Jeg har ikke kalt noen for noe annet enn nysgjerrige (selv om jeg synes det er helt legitimt å kalle noen for prikketiggere om de skriver et innlegg av typen: "Jeg vil også vite. Send meg en prikk."), og jeg synes det er en utmerket egenskap å være nysgjerrig. Jeg kaller derimot gjerne de aktuelle trådene for ufyselige og patetiske, og jeg personlig liker ikke at de kommer såpass ofte på et ellers så fint forum som FP.
Som en velkjent wannabee kan jeg ikke annet enn å si meg enig med deg tinetoff. Jeg blir skuffa når jeg sjekker "dagens innlegg" og så ligger Rudberg, Conradi og Aunli på toppen. Du vet selvsagt at forumet ER alle brukerne, og kulturen og kommunikasjonen oss i mellom. Ettersom bermen kommer inn, vil også diskusjonstrådene utvide seg fra 8. mars-taler og dyptgående litteraturdiskusjoner til et mer folkelig snitt. Haater det ordet...
Tråder vi ikke liker kan vi: - Rødprikke; herlig barnslig
- Ignorere; da blir det kjedelig både i tråden og andre steder
- Diskutere; så får alle som vil ta avstand fra evt. sladder
Det som er bra for forumkulturen her inne, mener jeg er at ALLE kan få si hva de mener - og gjør det. Man bør kanskje ikke undervurdere de som skriver intrisang og andre dialekter: men det er lett for at det skjer.
Så hva var vitsen med dette innlegget??
Prikk meg den som vet.