|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Islamic Emirate Project - Sharia Law Controlled Zones in British Cities - Press C
Jeg skulle ønske jeg kunne svare deg, men det er dem som er såkalt ekstreme som må svare deg. Dems ønske er nok å svare for alle sine. Din jobb blir å trekke dem ned til din sekulære sfære .......
|
|
|
#2 |
|
can-jur
|
Sv: Islamic Emirate Project - Sharia Law Controlled Zones in British Cities - Press C
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Problemet er bare at de som står for de mer sekulære retningene opplever såpass masse ubehageligheter at vanlige muslimer ikke tør å gi dem åpen støtte. Da er det dem som sprer frykt som definerer, dessverre. Religiøst forfall oppleves som noe av det værste en kan utsette seg selv og sine omgivelser for. Jeg tror ikke folk helt er klar over kraften i dette.
...på bedringens vei? Sist redigert av Brutus_ : 26-08-11 kl 16:29. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|