|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nasjonale prøver og Osloskolen - kunnskapsbløff?
Og når du sier begynnelsen, tenker du da første to skoleårene eller lenger opp?
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Jeg har også fersk tredjeklassing, og jeg synes det er helt greit om de driver primært med ferdighetsinnlæring i tredje klasse også. Det jeg savner mest, er bedre tilpassing for de beste leserne (de burde være klare for å gjøre skriftlige leseforståelsesoppgaver nå), mer matte, og mer systematisk engelskopplæring. Det er det jeg håper mest på i tredje klasse.
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Det har de gjort litt hos oss i slutten av første. Jeg vet ikke hvordan det har vært på de andre gruppene, men de beste leserne har fått et ark med hjem med oppgaver knyttet til boken. De har skrevet referater fra bøkene, og "tidslinjer", hvor de har skrevet inn hva begynnelsen, midt og slutt besto av, hva som var de ulike hovedpoengene og slikt.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|