|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Har du veggord?
Siden det var jeg som bragte inn harryen her. Ordvalget var ikke fordi jeg ikke liker veggord, men fordi jeg opplever det som noe "alle" har. Det har mistet nyhetens interesse, og er litt utgått på dato. Litt som sånne "lekre" såpedekorasjoner og krydderroppsatser vi pyntet opp med på slutten av 80-tallet. Vi var da noen som syntes det var fint en gang også. :fortsetter å knegge: Sist redigert av Kaija : 22-08-11 kl 01:39. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#3 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min bruk av harry går iallefall langt ut over campingvogn og rullings.:fordomsfull smakstyrann: Jeg tenker at innholdet i harry som begrep også skifter med motene, i tillegg til å bli brukt svært subjektivt.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 22-08-11 kl 09:41. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Sv: Har du veggord?Jeg har ikke veggord, men jeg har skilt. Over vaskeromsdøren henger: "Laundry room. Help wanted". På kjøkkenet henger "a clean house is a sign of a wasted life", på gjestedoen henger "employees must wash hands" og over soveromsdøren henger et skikkelig Blodharry treskilt med papegøyer på, hvor det står "if we're a squawkin', don't come a knockin'"
|
|
|
#5 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |