Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kjæledyrtråden

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-11, 09:46   #1
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Her er fineste godpusen, hun heter (selvfølgelig) Snøkvit.

Vi har to utekatter også, den ene er pusen i avataren min, den andre er sønnen til Snøkvit. Han er helt svart og heter Muskat(t).

Så har vi noen sånne. De kan vel kanskje ikke kalles kjæledyr, men de kan godt koses med.

Gammel 19-08-11, 10:41   #2
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Verdens herligste Angus!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Anguspåtur.jpg (125,9 KB, 506 visninger)
Gammel 19-08-11, 10:59   #3
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er Jesper. Han er en Ocikatt, og er den rareste katten jeg noen gang har hatt.
Oppfører seg som en hund, får noen kortslutninger i hjernen til tider og elsker trampolina.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Sommer 2011 Connie 115 - Kopi.jpg (105,4 KB, 503 visninger)
Filtype: jpg Sommer 2011 Connie 110 - Kopi.JPG (57,5 KB, 500 visninger)
Gammel 19-08-11, 22:43   #4
Frantzen
Passiv

Standard

Så mange fine dyr!

Her kommer mine: (dobbeltklikk for større versjon)

Snorkfrøken som er en ekte...jah...Snorkfrøken. :zzzzz:

Vår drøyt sekskilos rampegutt Kompis.

Vår nyankomne Nemi

Og de tre musketerer Guttorm (svart), Trampe Frantzen Lindholm (grå) og Kaja Elvira

Dessuten er Kompis en wannabe-kanin, for han spiser gjerne løvetann og gress sammen med kaninene.

Den lyse kaninen på det siste bildet er Lompe, som døde tidlig i sommer. Det var så trist, hun var bare tre år gammel.

Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 00:02   #5
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frantzen, her.

...Lompe, som døde tidlig i sommer. Det var så trist, hun var bare tre år gammel.

Fred over minnet. Lompe var ein koseleg kanin.

Gammel 20-08-11, 00:34   #6
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Ingen lett katt å få tatt bilde av da hun bare stikker.

Nybarbert og fin i dag. Lise på 3,5 år og drøye 5 kilo.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Lise 007.jpg (178,7 KB, 20 visninger)
Filtype: jpg Lise 005.jpg (177,6 KB, 21 visninger)
Filtype: jpg Lise 002.jpg (194,6 KB, 18 visninger)
Gammel 14-09-11, 00:35   #7
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frantzen, her.

Og de tre musketerer Guttorm (svart), Trampe Frantzen Lindholm (grå) og Kaja Elvira

På grunn av at den bittelille herremannen Frantzen nektet å akseptere Guttorm, måtte jeg med tungt hjerte gi dem tilbake til dyrebeskyttelsen i Oslo og Akershus. Tross alle forsøk på å bonde dem (få dem til å bli venner) så endte det med at Guttorm satt forskremt i en krok på kjøkkenet eller i sofaen, mens Frantzen pleide sitt eget velvære og sin kjære Kaja Elvira. Å skille de to var helt uaktuelt, de er veldig knyttet til hverandre.
Men kaniner trives jo best sammen, som de sosiale dyr de er, så da tok jeg med meg Sigrid Sporveier tilbake i håp om at hun kan bli en god venn etterhvert (hun ble funnet inntil gjerdet på innsiden av trasèen til flytoget - derav navnet).

Hun har blitt flyttet litt hit og dit etter at hun ble reddet, og er litt nervøs og usikker. Hun er nok ikke vant til katter heller, og blir nok noe overveldet av de tre nysgjerrige som bor her. Derfor jager hun Guttorm rundt for å tøffe seg litt, men det går seg nok til etter en stund.

I mellomtiden tar Guttorm seg en og annen hvil i sofaen (det er hit han stikker når Sigrid jager som verst). Bildet ble litt dårlig fordi han flyttet seg i det jeg tok bildet.

Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 07:22   #8
Pippsy
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2011
Pippsy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Her er fineste godpusen, hun heter (selvfølgelig) Snøkvit.

Vi har to utekatter også, den ene er pusen i avataren min, den andre er sønnen til Snøkvit. Han er helt svart og heter Muskat(t).

Så har vi noen sånne. De kan vel kanskje ikke kalles kjæledyr, men de kan godt koses med.

Kuer er så skjønne syns jeg

Pippsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 07:28   #9
Pippsy
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2011
Pippsy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Så utrolig mange nydelige dyr.hadde en pus sist gang men måtte gi han bort pga minstemann som visste seg og ha allergi
Savner han utrolig mye til tider.han var litt spesiell da han var hannkatt three color, og blanding av hellig birma og huskatt.pluss at han hadde veldig blå øyne.
Nå har ho største i hus en hamster.Veldig skjønn da.
Hund hadde også vært morro og hatt, men det er jeg allergisk for.Så her blir det bare smådyr i hus.

Pippsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 22:56   #10
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Litt mer James. Jeg vet jeg har bilder der man helt tydelig ser at han er riesen, men finner ikke igjen nå.

Gammel 04-09-11, 10:52   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal hente hamsterunge i dag!

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.