|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2201 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag har jeg lyst på noe godt. Som jeg og mannen kan kose oss med i ro og mak. Derfor tror jeg det blir kyllingnuggets og grønnsaker til Ungen etter barnehagen, så spiser vi middag i kveld når hun har lagt seg.
#2204 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Jeg skal lage nachos (langpanne fylt med tortillachips, dekket med stekt karbonadedeig med krydder, jalapenos, mais, chilibønner, hakket løk og ost, stekt i ovnen). |
![]() |
![]() |
#2205 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?
Tja, jeg er da en "slumper", men skal prøve |
![]() |
![]() |
#2206 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Skal hive litt forskjellig i woken (kyllingkjøtt, gulrot, løk, masse hvitløk, minimais, squash, paprika, vannkastanjer, brokoli, cashewnøtter, chili, hot madras currypaste og kokosnøttmelk). Koker eggnudler til og blander i - nydelig!
#2207 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Helstekt indrefilet av svin. Serveres med brokkoli, franske grønnsaker, fløtesaus og poteter av en eller annen slag
#2208 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Jeg rørte sammen fiskekaker i all hast i dag og de ble gode, men det ble litt hektisk det hele for storesøster skulle på dans i dag.
#2209 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?En klassiker her i huset: Kylling i soyasaus/olje/honning/sambal oelek, nudler og frisk salat til.
#2210 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Jeg laget knallgrønn ertesuppe, nesten sånn som beskrevet her:
#2212 |
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Middagen idag var altfor sterk. Mannen elsker chili og hakket opp noen for mange...
#2213 |
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ble dette, men vi hadde med oss en ekstra hjem fra bhg, så jeg måtte i all hast sette på stekeovnen og legge inn restene fra igår (Mims tirsdagsfisk).
#2214 |
Fraværende...til tider.
Jeg fant det selv her;
#2215 |
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hva er det til middag i dag?Tagliatelle rester fra igår woket med paprika, squash, brokkoli og krydder. |
![]() |
![]() |
#2217 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Vi hadde ostesnitzler, ovnsbakte potetbåter, salat og tzatziki. I kveld skal jeg og mannen dyppe grovbrød i resten av tzatzikien, det er såå godt. |
![]() |
![]() |
#2218 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag lagde jeg karbonader av kyllingkjøttdeig (med ett egg og litt krydder i), og til det kokte jeg rundkornet råris (som jeg ikke har smakt før, men som var godt), dampet brokkoli, stekte en haug løk- og paprikastrimler, og skar opp et par tomater. Til dessert hadde vi sjokoladefondant med vaniljeis, som var nydelig, men fondantene var helt umulig å få vippet pent ut av formene slik jeg så Tinetoff gjorde det. (Sikkert feil former.
#2219 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Hjemmelaget pizza med skikkelig grov bunn. Hadde en god del ferdige oppkuttede grønnsaker etter Fajitas-middagen i går så det passet bra som pizzafyll. |
![]() |
![]() |
#2220 |
Fraværende...til tider.
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Idag hadde vi Madam Mims middagspai. Like nydelig idag også...
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|