Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lurer du på hva du skal stemme?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-11, 16:19   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer du på hva du skal stemme?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg fikk et helt merkelig parti - utelukkene fordi jeg svarte på ett spørsmål at kristne verdier var litt viktig. Nemlig Kristent Samlingsparti. Aner ikke hva de står for, men de er tydeligvis for likebehandling, for jeg krysset av for svært viktig på spørsmålet om homofil adopsjon. Jeg stemte AP sist, og fikk de på fjerdeplass etter Senterpartiet og SV. Frp nederst!

Sitat:

KSP-lederen Selven har ordet

I dagens papirutgave av Vårt Land skriver KSPs landsleder Morten Selven om Magnar Tanems innlegg på Verdidebatt om skylden for terrorhandlingene. Selven skriver: "Jeg har ennå ikke snakket med noen i partiets ledelse som støtter ham".

Kommentarer fra Pastor Jan-Aage Torp

Jeg syns denne klargjøring fra Morten Selven er betimelig, og slett ikke overraskende!

Selv om jeg ikke er medlem av partiet, har jeg nok erfaring fra min korte tid som førstekandidat i Oslo i 2009 til å kunne si at KSP består av mange engasjerte, dyktige og fornuftige medlemmer. KSP på riksplan er et parti som viser dyp respekt og innlevelse når tragedien rammer, og som debatterer med verdighet.

Selven skriver idag på sin gode måte:
"To hovedmål skal styre Kristent Samlingsparti:

1. Fokus på kjærlighet Gud har gitt oss nestekjærligheten, både til folk i vårt nærmiljø og til andre mennesker. Til og med overfor de som vi menneskelig sett regner som våre fiender. Imidlertid betyr ikke dette at vi skal ta inn alle de innvandrere som ønsker å komme til Norge. Det betyr heller ikke at Norge skal unnlate å bidra til å bekjempe organisasjoner som driver med internasjonal terror.

2. Jesu helbredende kraft Dette gjelder reparasjon og utvikling av vårt land, bygge ut bedrifter som kan gi arbeidsplasser, ta godt vare på eldre og syke osv. Med andre ord så er vi helt motstander av det Breivik har gjort".

Gode ord fra KSP-lederen.

----------------------------------
Jan-Aage Torp
Pastor Oslokirken
jan-aage@torp.org http://www.oslokirken.no/

Jeg æ'kke kjempefan.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17.