Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Forbanna debattanter

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-11, 13:28   #10
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forbanna debattanter

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vet du, jeg gidder ikke bli med på den debattformen der. Nå fortsetter du å komme med påstander, uten å backe dem opp med noe som helst. Jeg kjenner jeg er veldig ferdig med å diskutere med deg, så kan du snurte i fred.

Takk i like måte. Jeg kunne signert hvert et ord tilbake til deg.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Javel, syns du virkelig den var så ille? Det er da helt klart at Inter er snurt, det man være når man begynner å dra "Ja, hvilket styresett har drept flest mennesker" *nudgenugdewinkwink* som et gyldig argument for at det finnes minst like mange kjipe og hatefulle mennesker fra venstre på norske debattfora som de fra ytterste høyre. Det var sagt med glimt i øyet.

Nope jeg er ikke snurt i det hele tatt, og ja det var sagt med humor for de som ikke skjønte det.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Inter, gravid eller ikke, du er på fryktelig tynn is når du blir bedt om å dokumentere noe og skylder på personlige ting. Enten er man med i debatten, eller så er man det ikke. :streng:

Vel, jeg kan hjelpe deg litt: Jeg har null respekt for folk som stemmer Frp, de er tapere i mine øyne. Jeg har mange ganger tenkt at har de nådd bunnen, men jeg er ganske sikker på at den virkelig ble nådd her forleden da guruen selv, Carl Ivar, ytret seg om ressurssene i Utøya-etterforskningen og mente at det umulig kunne spille noen rolle om "en jente ble skutt her og en gutt ble skutt der." Hvordan, og hvorfor, skal man ha respekt og forståelse for folk som stemmer på en sånn fyr? Jeg bare spør..

Jeg sier igjen, hadde jeg visst at dette skulle skje hadde jeg ikke slengt meg med i debatten, hvis du ser på når jeg skrev første innlegg og når jeg svarte så er det en dag eller to i mellom der, som det altså skjedde noe. Jeg bekalger virkelig, men jeg kan altså ikke ta forbehold mot sånt hver gang jeg har lyst å være med å diskutere noe. (Ikke for at noe sånt kommer til å skje igjen altså, men.. ) Det er selvsagt idiotisk av meg å i det hele tatt fortsette å både lese og svare her, men jeg følte i alle fall at jeg burde forklare hvorfor jeg ikke hadde svart dere som spesifikt ba meg om dokumentasjon, det gjorde jeg og det var ikke godt nok for dere, så jeg beklager virkelig at jeg noen sinne blandet meg inn i denne debatten, som faktisk kunne satt fokus på noe viktig og riktig frem til det plutselig nok en gang skulle dreie seg om hvor teite frp er.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.