Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Naboer som tar seg til rette

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-11, 00:38   #27
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Naboer som tar seg til rette

For ei frekk dame . Vi hadde litt av samme problemet, ungdommer og skolebarn som gikk tvers igjennom hagen og ut på gangfeltet som er utenfor. Vi satte opp en port og ble kvitt mesteparten av gjennomgangen. Nå ser jo ikke vi de som evt går igjennom på dagtid, men jeg har vært sykemeldt i mange måneder nå, og har ikke sett en eneste sjel som har prøvd seg.
Vi vil ikke ha oppgådd sti over plenen, men ungene og venner av ungene får selvsagt gå der når de skal til skolen. Nå er det vel stort sett minsta og venninna hennes (samt meg, mannen og storesøster en sjelden gang) som går der, og plenen er fin og grønn. Det var den ikke i fjor .

Enten hadde jeg satt opp en port eller så hadde jeg snakket med damen altså. Og attpåtil bruke trampoline og ikke engang hilse, nei for et frekt kvinnemenneske.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05.