Sv: Forbanna debattanter
http://www.foreldreportalen.no/forum...ght=frp-velger
I linken over diskuterte vi for 2 år siden så fillene føk vedrørende legitimiteten i å henge ut enkelte grupper på FP. De siste dagene har jeg sakte men sikkert blitt mer og mer irritert over stadig nye tråder ment for å fortelle oss idiotien som et av landets største partier står for. I denne tråden starter f.eks HI med å legge ved en lenke til et _5 år_ gammelt avisoppslag om kriminelle politikere, for å understreke et relativt tynt poeng kanskje...
Jeg er enig at deler av det politiske Norge kanskje skal tenke seg igjennom både en og to ganger når de formulerer meninger og politiske synspunkter. Det betyr IKKE at de skal behøve å endre det de står for, uavhengig av hvor tullete og fjernt det måtte virke for meg eller andre. Uenighet er ikke alltid usunt. Hvordan i all verden skal man ellers kunne skape fremgang og utvikling? Det er noe i det å være åpne og demokratiske, men ikke NAIVE.
Et sånt evig "high five" her inne for hver gang man kan legge ut noe negativt om FrP synes jeg kanskje bør balansere med å legge ut noe av idiotien de andre politiske partiene også klarer å lire av seg. Dette blir for ensidig for meg.