|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: [Frp] Rett skal være rett
Jeg fikk litt sånn "Krig og fred og politikk og sånn og kan ikke alle være venner, da?
|
|
|
#122 |
|
Metallica!!
|
Sv: [Frp] Rett skal være rettJa akkurat Mindy.
|
|
|
#125 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Frp] Rett skal være retthttp://www.dagbladet.no/2011/08/11/n...riks/17631029/
|
|
|
#126 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: [Frp] Rett skal være rettEn ganske forsiktig beklagelse, dog. Men han har vel ikke noe valg. Han fikk jo mye tyn for den kronikken før også, fra egne rekker, og det gjorde samarbeidet med Høyre i Oslo vanskeligere.
|
|
|
#127 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: [Frp] Rett skal være rettAlt for å sanke stemmer. Er jo snart valg. Jeg tror ikke et fnugg på at han er lei seg. Men han er ikke dum, han ser jo at det er smart nå å late som om man angrer. Sist redigert av Éowyn : 11-08-11 kl 11:13. |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Frp] Rett skal være rettValgkampen har de kanskje satt en dato for, men valgkamspforberedelsene er godt igang ja. På mange vis.
|
|
|
#129 |
|
Fjellpiper
|
Sv: [Frp] Rett skal være rettAngående den nye kronikken til Tybring-Gjedde så tenker jeg at den var veldig godt skrevet, og han har noen poenger, i motsetning til de tidligere uttalelsene fra denne mannen. Selvsagt er det valgkamp, selvsagt er det opportunistisk, men samtidig tenker jeg at det er bedre om debatten tas på denne måten enn sånn som det har vært. |
|
|
|
|
|
#130 |
|
Glamorøs
|
Sv: [Frp] Rett skal være rettHadde han skrevet den siste artikkelen først kunne man jo mistenke mannen for å inneha et fnugg av intelligens. Selv om jeg ikke akkurat ser det som en unnskyldning, så håper jeg debatten kan fortsette på et slikt nivå. Det jeg er redd er at dette bare er et skalkeskjul, og i sine kretser fortsetter han hat-yppingen like fullt. Meninger endrer seg ikke nødvendigvis bare fordi den offentlige debatten gjør det.
|
|
|
#131 |
|
Metallica!!
|
Sv: [Frp] Rett skal være rettJeg kjenner at jeg blir trist og lei når slike ting popper opp, ikke fordi det nok en gang viser hvor idiotiske de er når de prøver å moderere seg rett før et valg, men fordi jeg faktisk har jobbet for det partiet.
|
|
|
#132 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: [Frp] Rett skal være rettJeg tror han har brukt en informasjonsrådgiver for toern.
|
|
|
#133 |
|
Epikur
|
Sv: [Frp] Rett skal være rettKollegene min i FrP er travelt opptatt med å vaske hender og snu kappen.
|
|
|
#134 |
|
Glamorøs
|
Sv: [Frp] Rett skal være rettJeg tipper han har fått beskjed om å moderere seg slik at de ikke skulle miste masse Oslostemmer, han har sutret og nektet, han har fått en god bøtte kjeft, og kommunikasjonsrådgiveren har skrevet saken.
|
|
|
#136 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: [Frp] Rett skal være rettDet som var interessant med den der er at jeg tror den i Oslo fungerte veldig mot sin hensikt. I hvert fall tror jeg den fullstendig parkerte Carl I. Hagens ordførerkandidatur. Det ble veldig åpenbart for de aller fleste at en by som nå en gang ER multukulturell absolutt ikke kan ha en ordfører (en ordfører er jo litt til stas og litt som en slags "hele byens pappa/mamma", og MÅ jo ha en samlende funksjon) som åpenbart er direkte frastøtt av store deler av befolkningen. Det er noe annet i byrådet - det er mye mer hverdagspolitikk.
|
|
|
#137 |
|
Whatever, never mind
|
(Han slapper nok av i den norske kolonien i Spania.) |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Ekvilist
|
Urk. Jeg har ikke fått med meg at Unge Høyre bruker den type metoder før nå. Jeg trodde de hadde glattkjemmet hår og brukte pene ord.
|
|
|
#139 |
|
Glamorøs
|
Sv: [Frp] Rett skal være rettHer er et blogginnlegg om Gjeddas kronikk: http://friogfreidig.blogspot.com/201...nossagang.html
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|