Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg er så sint (terrorangrepene)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-11, 09:48   #23
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er så sint (terrorangrepene)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Men er han unik, på noen måte? Man slipper jo ut av fengsel en gang, hvorfor er ABB i særstilling i så måte? Det er jo bare bygget på føleri og ønsketenking at folk vi vil bli kvitt, blir borte for alltid.

Ja, måten han har begått drapene, hvor lenge han har planlagt det, og ikke minst omfanget av skadede og drepte gjør at han er unik i forhold til andre, synes jeg i hvertfall.

Jeg orker ikke bo her mer om han skulle komme ut. Det sier jeg ikke i hevn-modus, men fordi jeg synes det er for absurd om en sånn mann skal kunne gå rundt fritt, og at han faktisk forteller at han planlegger bonusaksjoner om han kommer ut igjen.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:17.