Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg er så sint (terrorangrepene)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-11, 02:18   #32
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg er så sint (terrorangrepene)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Du ser at jeg har skrevet "diagnose" i anførselstegn? Ikke? Det betyr altså at jeg er enig med deg i at det ikke er noen diagnose ettersom det er umulig å medisinere psykopati eller narcissisme.

Jeg vet hva jeg snakker om ja. Hva gjør DEG så skråsikker på at jeg ikke har minste peil? Hva slags "peil" er det du mener jeg bør ha for å kunne uttale meg? Jeg trenger ingen legitim bakgrunn som sakkyndig for å uttale meg såpass "skråsikkert" som jeg gjør om akkurat den biten.

Det jeg har uthevet over: jeg blir veldig usikker på hva du mener og hva du forstår med diagnosebegrepet. Jeg tror faktisk ikke jeg skjønner hva du mener i det hele tatt. Jeg skjønner ikke hvor medisiner kom inn i bildet. Opplys meg gjerne om hva slags logisk sammenheng du mener/tror/antar at det er.

Jeg aner sånn ellers ikke hva slags peil du har utover hva som fremkommer av innleggene dine.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:15.