Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Leger jukser for å hjelpe pårørende

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-11, 14:44   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leger jukser for å hjelpe pårørende

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg var på jobb igjen tre dager etter begravelsen, men jeg var da vitterlig i sorg fortsatt selv om jeg jobbet.

Og det er fint for deg at det å jobbe var en vei ut av sorgen for din del. Forsåvidt er jeg enig i at psykisk stressreaksjon ikke var den verste diagnosen å få forholdene tatt i betraktning.

Problemet er for de som takler sorgen på en annen måte enn deg og som trenger lenger tid. Jeg foretok i vinter en operasjon som jeg vet at andre mennesker har vært sykemeldt for i et par uker mens jeg var på jobb over helgen (etter å hva vært operert fredag ettermiddag). Det betyr jo ikke at det var feil å sykemelde andre som hadde gjennomført samme operasjon, men bare at jeg ikke trengte det.

Så legen og den sørgende må i fellesskap se mer på hva som blir rett i hvert enkelt tilfelle.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:09.