Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvorfor leser dere prikker?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-07, 17:28   #1
Virra
Superaktiv

Virra sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Er det startet en intern kampanje med å rødprikke meg? Nå har jeg sluttet å diskutere saken, tråden har tatt en annen vending og da kan man vel gi litt fred? Problemet nå er ikke om jeg tåler røde prikker eller ikke, men med de kommentarene som står ved skjønner jeg ikke hensikten? For meg virker det som om det ene og alene er noen som er blitt enige om å tyne meg med røde prikker, og at dere skal sette meg på plass på et vis. Det er faktisk ikke nødvendig, jeg blir nok aldri noen trussel noen plass.

Jeg har prøvd å bli aktiv her inne, svare på ulike tråder, stilt kritiske spørsmål (noe som tydeligvis ikke tåles) og så bli jeg behandlet på den måten. Hva er poenget? Hjelp meg i det minste å forstå det? Er det en måte å kvitte seg med medlemmer på, så er det bare til å si fra. Jeg har ikke noe behov for å bruke tid og krefter på å prøve å bli kjent med folk i et forum som ikke kan vise litt romslighet. Det er jeg for gammel til, og kanskje det som er problemet. Det er ikke rom for oss som har noen år på baken?

Men, jeg er ganske sikker på at jeg har mye positivt å bidra med, hvis jeg får en sjanse.

Ikke glem at dere har ganske mye makt enkelte av dere her inne, og jeg har ikke tenkt å ta opp noen kamp mot dere.

Dette innlegget var ikke planlagt, men sikkert nødvendig.

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 18:06   #2
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

… stilt kritiske spørsmål (noe som tydeligvis ikke tåles)…

Kritiske spørsmål er velkommen, du har fått stille dem, ingen har slettet dem, og det som kan besvares er besvart, mange ganger.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 18:10   #3
Virra
Superaktiv

Virra sin avatar

Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Kritiske spørsmål er velkommen, du har fått stille dem, ingen har slettet dem, og det som kan besvares er besvart, mange ganger.

Ok.....

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 18:10   #4
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det startet en intern kampanje med å rødprikke meg? Nå har jeg sluttet å diskutere saken, tråden har tatt en annen vending og da kan man vel gi litt fred? Problemet nå er ikke om jeg tåler røde prikker eller ikke, men med de kommentarene som står ved skjønner jeg ikke hensikten? For meg virker det som om det ene og alene er noen som er blitt enige om å tyne meg med røde prikker, og at dere skal sette meg på plass på et vis. Det er faktisk ikke nødvendig, jeg blir nok aldri noen trussel noen plass.

Jeg har prøvd å bli aktiv her inne, svare på ulike tråder, stilt kritiske spørsmål (noe som tydeligvis ikke tåles) og så bli jeg behandlet på den måten. Hva er poenget? Hjelp meg i det minste å forstå det? Er det en måte å kvitte seg med medlemmer på, så er det bare til å si fra. Jeg har ikke noe behov for å bruke tid og krefter på å prøve å bli kjent med folk i et forum som ikke kan vise litt romslighet. Det er jeg for gammel til, og kanskje det som er problemet. Det er ikke rom for oss som har noen år på baken?

Men, jeg er ganske sikker på at jeg har mye positivt å bidra med, hvis jeg får en sjanse.

Ikke glem at dere har ganske mye makt enkelte av dere her inne, og jeg har ikke tenkt å ta opp noen kamp mot dere.

Dette innlegget var ikke planlagt, men sikkert nødvendig.

Du beskylder oss (hovedsaklig meg, antar jeg?) for å drive en prikkekampanje mot deg? Alvorlig talt. Prikkene du har fått fra meg har jeg klart å bestemme meg for helt på egen hånd. Det at du har fått fra andre også kan kanskje være et tegn på at flere reagerer på innleggene dine?

"Behandlet på den måten"? At man protesterer på utspill man reagerer på? Hey - det er sånn samfunnet fungerer på utsiden av dataen også. Man får reaksjoner på sin egen oppførsel, positivt eller negativt. Da kan det jo være lurt å stikke fingeren i jorden og kanskje tenke over hva det er andre reagerer på?

Og så må du huske på at ikke alle er på nett 24/7, slik at du risikerer faktisk å få reaksjoner på innleggene dine en stund etter at de er skrevet. Selv om du anser deg ferdig med saken.

Gammel 13-03-07, 20:33   #5
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 10:57   #6
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det startet en intern kampanje med å rødprikke meg?

Det tror jeg neppe.
Jeg kan hvertfall tenke helt på egenhånd og jeg irriterer meg over at du klager din arme nød når du har så liten (skrive)fartstid her inne. (hvis ikke du har byttet nick da)
Kritiske spørsmål er helt i orden, men da må man også tåle motsvar.

At du har mye å bidra med betviler jeg slettes ikke. Fra min side er forresten ikke en rødprikk ensbetydende med at jeg ikke liker en person. Det er rett og slett bare et uttrykk for at jeg irriterte meg over et konkret innlegg.

Gammel 14-03-07, 18:25   #7
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Fra min side er forresten ikke en rødprikk ensbetydende med at jeg ikke liker en person. Det er rett og slett bare et uttrykk for at jeg irriterte meg over et konkret innlegg.

Det er også mine kriterier for rødprikking. De som får rød på et innlegg jeg blir provosert av får kanskje en grønn på et annet innlegg.

Emneord
forumdriften, klassiker, krangling

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:37.