|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?Forheng kan være fint, det. Men det passer ikke hvor som helst, synes jeg. Det er litt sånn bohemisk i stilen, men har man sånn stil så kan det godt være fint. Til et kott har jeg brukt en vanlig skapdør som jeg har hengslet med litt kraftige hengsler, men jeg forstod ikke helt ut fra beskrivelsen din om dette kan brukes hos deg. Hvis åpningen går helt opp til taket så blir det rart. |
|
|
|
#2 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?Du kan henge opp sånne knagger som du kan henge kleshengere på nedover (og utover) i tillegg til stanga, så slipper du plages med at skapet er for grunt til hengere. Jeg aner ikke hva de heter, men jeg skal ha i skapet vi en eller annen gang skal bygge i den smale gangen vår. Skal se om jeg ikke kan google fram et bilde i det minste. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?Jeg vet akkurat hva du mener, men dette er jakker som skal brukes daglig og da ser jeg for meg at det er klønete?? Bedre egnet for lagring? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?
Ja, jeg har sett noen som har gått utover i skapet, på skrå oppover. Da blir det litt mer oversiktelig og enklere i daglig bruk enn de du har bilde av over. Håper jeg i alle fall. Vi tenkte egentlig mekke sjøl. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
koko
|
Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?Vet ikke om det er det du er ute etter, men i et glanset magasin så jeg bilde av en slik åpen garderobe hvor det var brukt rullegardin som "dør". Det var absolutt ingen dårlig løsning for den gangen iallfall.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?
Åpningen går ikke helt opp til taket, men den er ca 150/160 cm bred, så det blir enten veldig brede skapdører som da fyller opp hele rommet når de åpnes, eller så må jeg montere noe stanggreier i midten av åpningen for å montere hengsler til smalere dører på. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|