Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-11, 18:46   #1
konsulenten
Passiv

Standard

Sv: Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?

Forheng kan være fint, det. Men det passer ikke hvor som helst, synes jeg. Det er litt sånn bohemisk i stilen, men har man sånn stil så kan det godt være fint. Til et kott har jeg brukt en vanlig skapdør som jeg har hengslet med litt kraftige hengsler, men jeg forstod ikke helt ut fra beskrivelsen din om dette kan brukes hos deg. Hvis åpningen går helt opp til taket så blir det rart.

Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 18:49   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Du kan henge opp sånne knagger som du kan henge kleshengere på nedover (og utover) i tillegg til stanga, så slipper du plages med at skapet er for grunt til hengere. Jeg aner ikke hva de heter, men jeg skal ha i skapet vi en eller annen gang skal bygge i den smale gangen vår. Skal se om jeg ikke kan google fram et bilde i det minste.

Angående åpningen så kan forheng sikkert være ok det, i alle fall om du får litt tyngde på nede, så det henger skikkelig.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 19:04   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet akkurat hva du mener, men dette er jakker som skal brukes daglig og da ser jeg for meg at det er klønete?? Bedre egnet for lagring? Men får du sånne som går på "tvers" av skapet altså?

Sånn?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 19:40   #4
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg vet akkurat hva du mener, men dette er jakker som skal brukes daglig og da ser jeg for meg at det er klønete?? Bedre egnet for lagring? Men får du sånne som går på "tvers" av skapet altså?

Sånn?

Ja, jeg har sett noen som har gått utover i skapet, på skrå oppover. Da blir det litt mer oversiktelig og enklere i daglig bruk enn de du har bilde av over. Håper jeg i alle fall. Vi tenkte egentlig mekke sjøl.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 19:59   #5
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 60
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Vet ikke om det er det du er ute etter, men i et glanset magasin så jeg bilde av en slik åpen garderobe hvor det var brukt rullegardin som "dør". Det var absolutt ingen dårlig løsning for den gangen iallfall.

Gammel 29-07-11, 19:08   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

men jeg forstod ikke helt ut fra beskrivelsen din om dette kan brukes hos deg. Hvis åpningen går helt opp til taket så blir det rart.

Åpningen går ikke helt opp til taket, men den er ca 150/160 cm bred, så det blir enten veldig brede skapdører som da fyller opp hele rommet når de åpnes, eller så må jeg montere noe stanggreier i midten av åpningen for å montere hengsler til smalere dører på.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.