Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Finansdepartementet har eksplodert!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-11, 13:32   #1
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Jeg har egentlig mest lyst til å le av - ja av. Høyt! Ja, altså le av ABB. Le hånlig av han. Fordi han har et så forvrengt bilde av Norges befolkning, og dermed trodde at han skulle bli skutt på vei til rettssalen. Fordi han trodde at han skulle bli terrorisert i fengslet. Fordi han trodde han skulle få trumfe gjennom en åpen rettshøring. Fordi han trodde han skulle få lov til - iført sin uniform, å holde en appell overfor pressen.

Men så er alt bare så forbanna trist, at å le av mannen ikke hjelper det spøtt.

Gammel 26-07-11, 13:42   #2
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Jeg har egentlig mest lyst til å le av - ja av. Høyt! Ja, altså le av ABB. Le hånlig av han. Fordi han har et så forvrengt bilde av Norges befolkning, og dermed trodde at han skulle bli skutt på vei til rettssalen. Fordi han trodde at han skulle bli terrorisert i fengslet. Fordi han trodde han skulle få trumfe gjennom en åpen rettshøring. Fordi han trodde han skulle få lov til - iført sin uniform, å holde en appell overfor pressen.

Jeg kjenner ikke behov for å le. Ikke er jeg rasende heller, egentlig. Jeg er så heldig å ikke være direkte rammet, så følelsene bærer selvsagt preg av det. Jo mer jeg leser om han, ser gamle bilder av ham osv, jo mer trist blir jeg. Det er egentlig ikke sympati heller, men mer bare en slags tom nedstemthet. Det er noe som får meg på gråten når jeg ser barnebildene hans og jeg lurer på hvorfor, når og hvordan det begynte å gå galt.

Jeg synes det er så ufattelig trist.

Gammel 30-07-11, 21:59   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Jeg må innrømme at jeg spontant lo høyt da jeg hørte at terroristen har krevd at regjeringen og Stoltenberg må gå av før han vil si noe mer i avhør. Det er noe av det mest absurde jeg har hørt.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 30-07-11, 22:04   #4
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg må innrømme at jeg spontant lo høyt da jeg hørte at terroristen har krevd at regjeringen og Stoltenberg må gå av før han vil si noe mer i avhør. Det er noe av det mest absurde jeg har hørt.

Enig. Da tenkte jeg at han skulle sett Jens foran folkehavet på Rådhusplassen i Oslo mandag.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 30-07-11, 22:06   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Enig. Da tenkte jeg at han skulle sett Jens foran folkehavet på Rådhusplassen i Oslo mandag.

Det hadde nok ikke hjulpet det spøtt, dessverre.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 30-07-11, 22:06   #6
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Wow, har han sagt det? Han blir jo mer og mer latterlig, så forstår at folk vil le av han, noe jeg ikke klarer, pga de fine menneskene som har måttet lide for dette.

Det med uniformen også, det er jo så dumt, klippe og lime-uniform liksom, han kan ikke ha særlig høy IQ når man tenker på at han trodde folk skulle gå på den..

Gammel 30-07-11, 22:13   #7
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Seriøst? :dån:

Men mannen får ikke aviser etc, gjør han? Kan de ikke bare si at "joda, nå gikk de av, kryss på halsen" - også snakker han, også sier politiet *ædabæda - lurte deg*

(Jada, jeg vet at de ikke kan. Av mange grunner. Men sukk. Det hadde vært kjekt)

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 30-07-11, 22:22   #8
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Da er vi to. Og så tenkte jeg at det går jo ikke an å legge frem det som krav. Og så husket jeg hvem det var. Det går visst an, men heldigvis så er det ikke han som er Norges lov.

Christa er ikke aktiv  
Gammel 30-07-11, 23:09   #9
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg nekter å tro at denne bloggeren er for real.

http://cwaldorf.blogg.no/1311416818_..._.html#comment

Nei, pokker, altså. Det må være tull, ellers mistet jeg troen på menneskeheten igjen.

Gammel 30-07-11, 23:24   #10
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg nekter å tro at denne bloggeren er for real.

http://cwaldorf.blogg.no/1311416818_..._.html#comment

Nei, pokker, altså. Det må være tull, ellers mistet jeg troen på menneskeheten igjen.

Det der er rett og slett usmakelig.

Luvi er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.