|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
TittelTøs
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg har egentlig mest lyst til å le av - ja av. Høyt! Ja, altså le av ABB. Le hånlig av han. Fordi han har et så forvrengt bilde av Norges befolkning, og dermed trodde at han skulle bli skutt på vei til rettssalen. Fordi han trodde at han skulle bli terrorisert i fengslet. Fordi han trodde han skulle få trumfe gjennom en åpen rettshøring. Fordi han trodde han skulle få lov til - iført sin uniform, å holde en appell overfor pressen.
|
|
#2 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
Jeg kjenner ikke behov for å le. Ikke er jeg rasende heller, egentlig. Jeg er så heldig å ikke være direkte rammet, så følelsene bærer selvsagt preg av det. Jo mer jeg leser om han, ser gamle bilder av ham osv, jo mer trist blir jeg. Det er egentlig ikke sympati heller, men mer bare en slags tom nedstemthet. Det er noe som får meg på gråten når jeg ser barnebildene hans og jeg lurer på hvorfor, når og hvordan det begynte å gå galt.
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Jeg må innrømme at jeg spontant lo høyt da jeg hørte at terroristen har krevd at regjeringen og Stoltenberg må gå av før han vil si noe mer i avhør. Det er noe av det mest absurde jeg har hørt. |
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Enig. Da tenkte jeg at han skulle sett Jens foran folkehavet på Rådhusplassen i Oslo mandag.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Det hadde nok ikke hjulpet det spøtt, dessverre. |
|
|
|
|
#6 |
|
rakkarpus
|
Wow, har han sagt det? Han blir jo mer og mer latterlig, så forstår at folk vil le av han, noe jeg ikke klarer, pga de fine menneskene som har måttet lide for dette.
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Seriøst? :dån:
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da er vi to. Og så tenkte jeg at det går jo ikke an å legge frem det som krav. Og så husket jeg hvem det var. Det går visst an, men heldigvis så er det ikke han som er Norges lov. |
|
|
|
|
#9 |
|
Epikur
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg nekter å tro at denne bloggeren er for real.
|
|
#10 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det der er rett og slett usmakelig. |
|
|
![]() |